keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

I wish that I could stop loving you so much

Ekaksin suuri kiitos teille jotka kommentoitte tota viime postausta. Oli kiva kuulla muidenkin tuntemuksia kyseisestä asiasta ja saan kommenteista aina lisämotiivatiota kirjoittamiseen. On kiva kuulla että blogista tykätään :)

Ihanaa kun asiat alkaa olla pikku hiljaa hoidossa monien asioiden suhteen! Esimerkiksi sain tänään vihdoin lääkärintodistuksen mm. sitä ajokorttia varten. Tänään mulla tosiaan oli sekä terveystarkastus ja lääkärille aika koululla. Eipä niissä mitään kummosta, mutta hassua on että oon vieläkin lievästi alipainoinen. En vaan tajuu miten se on mahdollista kun tuntuu että oon syöny ihan kauheesti esim. herkkuja ja muutenkin epäterveellisesti, enkä ole liikkunut mitenkään kauhean paljoa. Johtuu varmaan geeneistä... Kuullemma muutama lisäkilo ei olisi pahitteeksi. Joka tapauksessa tänään oli viimeinen teoriatunti(autokoulua siis) ja pitäisi varmaan mennä tekemään harjoituksia autokoululle jossain vaiheessa ja hankkia vielä ne kuvat ajokorttia varten että joskus saan  luvan tehdä teoriakokeen :p

Oon muuten ajatellut tehdä postauksen meidän Florida reissusta vaikka siitä onkin jo jonkin aikaa. Oltiin siis Floridassa tossa joulukuussa ja sieltä olisi kyllä kuvia ja kerrottavaa. Lähdetään tänä vuonna taas joulukuussa Floridaan ja arvatkaapa odotanko matkaa jo innolla!! Niin että kiinnostaisiko kyseinen postaus?

Äiti toi Ruotsista Hollisterilta tuliaisia. Oispa jo kesä niin pääsisin käyttämään kaikkia kivoja värikkäitä paitoja ja toppeja!

YLÄRIVI-Terveellisiä elämäntapoja tavoittelemassa...

(vuokko ei ole sitten mun toinen nimi.)

7 kommenttia: