lauantai 27. huhtikuuta 2013

Oo ihan päädys, aivan naamat. Rahat kurkusta alas aina kaada.

Oon pitkään halunnu tulla kirjottelee, mut koneessa ei oo toiminu netti ja puhelimella en jaksanu väkertää. Tässä siis lyhyesti viime päivien tapahtumat alkaen viime sunnuntaista:

sunnuntai(21.4): Eli tällöin oli mun synttärit ja vietin aurinkoisen päivän tallilla katsellen estekisoja. Oli ihan huippu päivä ja ollenkaan huono tapa viettää synttäreitä.

maanantai: Ei tapahtunut muuta ihmeellistä kuin että olin salilla.

tiistai: Oltiin Kristan kanssa liukasradalla Porvoossa. Oli kyllä ihan sairaan kivaa! Kouluunkin pääsin vasta puol 12 maissa. Sitten mulla oli ratsastiustunti, jonka menin Armilla ja meillä oli sijainen. Tunnista ei oikeen mitään kerrottavaa, Armi oli rasittava....

keskiviikko: Normaali tylsä päivä paitsi Anni tuli meille yöks.

torstai: Odotettu Tallinnan reissu Annin ja Samun kanssa. Samu tuli hakemaan mut ja Annin Vuosaaresta ja siitä sitten kohti satamaa. Oli ihan huippu reissu ja paras matkaseura. Vaatteita en löytänyt, mutta sen sijaan alkoholia lähti mukaan.

perjantai: Käytiin Annin kanssa shoppailemassa Itiksessä. Bikbokissa oli vaan eilen kaikki vaatteet -50%, joten sieltä lähti housut ja paita. Makso yhteensä vaan 19,95€. Ja sitten ostin mekon(josta myöhemmin kuvia) sekä Hannalle lahjaa. Sitte illemmalla meille tuli kylään mun kummitäti ja -setä.

tänään: Tänään tiedossa kiireinen päivä; paljon siivoomista, laittautumista, kaupassa käyntiä ymym. Huomenna ehkä postaus tästä päivästä ;)

Kuvia sekalaisesti näistä päivistä:



1 kommentti: