maanantai 1. huhtikuuta 2013

huippu pääsiäisloma!

Mun pitäis olla nyt lukemassa huomiseen enkun kokeeseen, mutta ajattelin että nyt olis hyvä aika kirjoittaa blogiin. Eli mulla oli tosiaan ihan huippu pääsiäisloma! Ensinäkin mulla oli käty to-su, toiseks sain viettää loman ihanien ihmisten seurassa. Tuli syötyä vähintäänkin vuoden edestä, varsinkin herkkuja, joten nyt pieni taukoilu tohon herkutteluun kiitos. Mulla oli muutama kaveri yötä täällä to-pe ja sitten Anni asu meillä pe-ma. Perjantaina meille tuli Annin lisäksi muitakin kavereita ja vietettiin iltaa. Sitten vaan chillailtiin Annin kanssa; kateltiin leffoja, ja telkkaria muutenkin, syötiin(liikaa), kuunneltiin musaa, kiharrettiin hiukset, käytiin mun mummilla syömässä ja sitte käytiin vähän kuvailemassa. Kauheesti ei multa löydy kylläkään kuvia pääsiäslomalta, mutta ne mitä multa löytyy niin laittelen kyllä. Eilen oltiin Annin kanssa Juulialla viettämässä taas iltaa ja arvatkaa vaan oliko sielä kakkua, suklaamunia ja muita herkkuja?! Tänään käytiin mun toisella mummilla syömässä ja meinas tulla kyllä ruoka ylös, koska oon ihan täynnä muutenkin tota ruokaa :D Niin paljon ruokaa... Edessä mulla on koeviikko; tällä viikolla kolme koetta ja yks vapari jollon mulla on ajotunti. Sitte tiedossa myös talleilua ja vähän juhlimistakin. Ainiin ja on mulla postitustöitäkin joita onneks jo eilen alottelin.  ÄÄÄ mun synttäreihin ei oo enää kauaaa!!

vaahtokarkkeja ja valkosuklaata<3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti