torstai 4. huhtikuuta 2013

Det är ändå du som väljer vem du är.

Hejsan alla! Mulla tulee kohta ruotsin sanat korvista ulos joten päätin tulla kertomaan kuulumisia. Mun koeviikko on mennyt tosi huonosti! Ei oikeesti varmaan ikinä oo tuntunu että kokeet ois menny niin huonosti ku ne on nyt menny. Oon yrittäny lukee, mut tuntuu et asiat mitä luen menee vaan ohi. Kahteen kokeeseen pitäis jaksaa viel lukee. Jäljellä siis huominen ruotsin koe ja ens viikon tiistaina mantsan koe (ihanaa kolmen päivän viikonloppu!). Lisäks pitäis tehä mantsan kehitysmaa projekti jota en oo ees alottanu. Vois koittaa panostaa vaikka tohon viimeseen jaksoon joka tulee kyl olee aika raskas.

Tiistaina mulla oli tosiaan se englannin koe ja lisäks näin Siiriä ja olin tallilla. Kiinnostakoot ketä kiinnostaa mutta menin Armilla. Ja ihan lyhkäsesti vaan tunnista: meillä oli istuntaa, mikä on mulla huonotunu ihan sairaasti. Tehtiin avoa ja vastataivutusta normisti ja sitten vaan yhdellä kädellä, istuntaa käyttäen(okei, ei niitä muutenkaan ohjilla tehä, mut kuitenki..). Armi oli ihan kiva, vähän rasittava ja ite en ratsastanu kauheen hyvin. Tosin Armilla mun istuna on varmaan parhain mitä kenelläkään muulla hepalla o.o No mutta ei se istunta silti siis mitään kaunista ollu :D

vanha kuva! c)Eme

Keskiviikkona oli vapaapäivä ja ajotunti joka mua jotenki ahdisti, en tiiä miks... Mentiin ajamaan Vartiokylään päin ja ajeltiin asuinalueilla jossa oli tasa-arvoisia risteyksiä. Meni oikeestaan ihan hyvin! Ongelmana mulla oli/on se että en nosta kytkintä tarpeeks rauhallisesti, mutta ehkä se sitten enemmän ajaessa korjaantuu. Kävin itiksessä ostamssa kihartimen ja oli tietenki pakko testata sitä kotona. Sitte luin kanssa tän päiväsee yhteiskuntaopin kokeesee ja tein loput duunit (palkkapäivä 15 pv!!!!)

Tänään mulla oli se yh:n koe ja sitten kävin tekemässä Kristan kanssa autokoululla vihdoin niitä tehtäviä. Kuvatehtävät osottautu mulle tosi vaikeiks eli niitä voisin treenata täällä kotona netissä. Tiedossa tosiaan ruotsin kokeeseen lukua.... Odotan vaa niin paljon että koeviikko on ohi ja pääsis nauttimaan tosta ihanasta ilmasta!


Kuvia en voi kauheesti lisäillä ku tähän koneeseen en viittis ladata ku muutenki vähän lagi kone. Pitää venaa että tohon toisee koneesee tulee taas netti. 

2 kommenttia:

  1. missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. teen mun iskän duunii postitustöitä ja satunnaisesti muutaki :)

      Poista