maanantai 27. toukokuuta 2013

my weekend

Äää, tällä viikolla alkaa kesäloma!!! mutta asiaan...

Mun viikonloppu oli ihan huippu! En tosin päässyt tallille ollenkaan, koska perjantaina tein töitä iltapäivällä ja lauantaina aamu- ja iltapäivällä. Vietin kuitenkin pitkästä aikaa kunnolla aikaa mun kavereiden kanssa. Perjantai, lauantai ja sunnuntai meni siis töiden parissa sekä kavereiden kanssa ollessa. Sunnuntaina olin myös katsomassa Hannan kanssa scary movie 5, joka oli mun mielestä hyvä :p Koeviikko on lähtenyt aika surkeesti käyntiin. Kaikki kolme koetta, mitä mulla on nyt ollut, on mennyt aika penkin alle. Tosin yh, filosofia ja matikka ei oo ehkä ne mun vahvimmat aineet. Huomenna onneksi vapaapäivä, mutta myös kauden viimeinen ratsastustunti :( Vielä tällä hetkellä näyttää siltä etten pääse ratsastamaan kesällä ollenkaan... Toivottavasti löytyis joku ratkasu, että pääsiskin. Mulla oli ehkä vielä jotain, mutta ei nyt tuu mieleen joten tässä muutamat kuvat viikonlopulta:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti