tiistai 12. maaliskuuta 2013

all or nothing


Oon tällä hetkellä hypärillä kotona joten päätin tulla väkertämään jonkinlaista postausta. Tänään mua odottelee ruotsin korotuskoe iltapäivällä johon en oo paljookaan vaivautunu lukemaan. Huomenna on se odotettu eka ajotunti ja vähän kyl jänskättää. Ens viikolla loppuu jo teoriatunnit ja sitten kun oon saanut kaikki paperijutut hoidettua ja vietyä autokouluun on se n. kolmen viikon odotus ja sitten teoriakoe. Mun synttäreihinkin on "enää" n. 5 viikkoo, can't wait! Tällä viikolla on ohjelmassa esim. lihaskuntoo kotona, talleilua, kavereiden näkemistä, palkkapäivä ja shoppailua!! Niin ja huomisen ajotunnin lisäksi mulla on perjantaina ajotunti. Tällä viikolla voisin tehdä erikoispostauksen.... Ajattelin tehdä postauksen mun hiustuotteista taai jotain, pitääpi vielä kattoo ^^ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti